Serwis Silników 2T

Profesjonalnie… i tylko tak!

Tulejowanie cylindrów 4T

Tulejowanie cylindra do 300cc 4T

Koszt 800 zł brutto (z tłokiem wossnera ok. 1300-1500 zł brutto )
Tulejowanie pod tłok klienta 800zł brutto.

Jeśli cylinder ma obecnie wstawioną tuleję innej firmy – dopłata min. 100zł

Tulejowanie cylindra powyżej 300cc 4T

Koszt 900 zł brutto (z tłokiem wossnera ok 1400-1600 zł brutto)
(większość silników 400/450cc)
Tulejowanie pod tłok klienta 900zł brutto.

Jeśli cylinder ma obecnie wstawioną tuleję innej firmy – dopłata min. 100zł

Tulejowanie cylindra powyżej 96mm średnicy tłoka 4T

Koszt 1000 zł brutto  (z tłokiem wossnera ok 1600-1800zł)
(np. KTM 640 LC4 )
Tulejowanie pod tłok klienta 1100zł brutto.

Jeśli cylinder ma obecnie wstawioną tuleję innej firmy – dopłata min. 100zł

Tulejowanie na większą pojemność

Dopłata min. 100 zł brutto

Tulejowanie "dziwaka"

(np. bardzo gruba tuleja, dziwny kołnierz, coś co wymaga poświęcenia więcej czasu lub wykonania innej/specjalistycznej surówki)
Tutaj też zaliczam żeliwne cylindry do zabytkowych silników.
= dopłata min. 100zł brutto

Czas realizacji (aktualizowane na bieżąco):

Czas realizacji tulejowania 4T wynosi obecnie ok 6-8 tygodni.

Cylindry po tulejowaniu wracają umyte i naoliwione (gotowe do montażu) przez co do ceny szlifu doliczany jest koszt mycia części w wysokości 20zł.

Jeśli dostarczone do nas części są bardzo brudne, doliczamy również koszt mycia wstępnego w wysokości min. 20zł.

biuro@wojtala-garage.pl

KTM LC4 640
KTM LC4 640
HONDA TRX 680
HONDA TRX 680
HONDA TRX 680
HONDA TRX 680
HONDA TRX 680 details
HONDA TRX 680 details
Yamaha TTR 250
Yamaha TTR 250
Ta strona używa plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Korzystając z naszej witryny, wyrażasz zgodę na pliki cookie.
Więcej informacji na stronie Polityka prywatności
Ok, zamknij

Subscribe to get 15% discount